söndag 9 november 2014

Rullskidor mot solnedgången

Söndag idag, alltså dags för ett rullskidpass. Det blev tyvärr inte längre än 8 km pga att jag inte kom ut tidigare, sedan blev det mörkt. Testade en ny cykelväg idag, Lomma - Lund tor. Bra väg, slät och fin asfalt. Är det för knottrigt så blir det trögt och man vibrerar som en... ja ja. Men det var skönt med ett rullskidpass som funkade, efter den trista upplevelsen förra söndagen, med lera på vägen och lindrigt ryggskott efteråt. Tacksam för bra väder också, för mycket vind är inte trevligt. Idag var det väl 10 grader ungefär, galet för november tom i Skåne, men jag klagar inte. 

Imorgon börjar en ny vecka med nya tag. Jag har lite känningar på utsidan av höger knä vid knäböj, så när det gäller styrketräningen så kommer jag att fokusera på överkropp och bål. Precis vad jag behöver mest ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar